En officiell ursäkt

Jag (David) vill härmed be om ursäkt till alla som närvarade i går kväll. Att gripa tag i en möbel och gå till anfall mot en annan styrelsemedlem (Oliver) var något överilat. Den enda förklaring jag har att finna är att då Olivers riversave* sopade banan med mig så hade jag inte marker att kontra med. Det enda jag såg tillgripligt var den trästol jag satt på, därav mitt redan kända agerande. Men återigen, förlåt! Händelsen ska förhoppningsvis inte upprepas.



*då sista kortet ger dig en bättre hand

Kommentarer
Postat av: Oliver

Det där kortet hade jag faktiskt räknat med, hade andra outs också. du spelade liksom som om du skulle haft låga pockets så till och med Q och 10 hade hjälp mig :P hare gött!

2008-02-28 @ 12:33:40
Postat av: Anonym

HAHAHAHAAH värsta jag hört.

2008-02-28 @ 13:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0