Katastrofen!

Idag skedde det som bara inte får hända. Oliver spillde ut ett heeelt glas med läsk på pokerduken.
image20
Pokerduken är för oss helig och att det spills på den är förståss något som sker extremt sällan och då endast i mycket små mängder. Men idag hände det som inte får hända, och det var inte lite spill heller (som ni kan se på bilden, jag (Sebastian) var snabbt framme med kameran.)
image10image22
Det fanns bara en sak att göra, vi tog bort pokerduken och bytte ut den mot ett drapperi som fanns nära till hands.
image23
Drapperiet gav pokerbordet (mot alla odds) ett litet lyft. Däremot är ett byte av den gröna duken i dagens läge inte aktuell och incidenten har faktist blossat upp stora debatter om huruvida Oliver bör straffas.

//Sebastian (och Eddie)

Kommentarer
Postat av: Anton

Underteckna! jag iaf vill veta vem som skriver vad.. fast jag skulle gissa på Sebastian här.. :P

2008-02-23 @ 00:23:15
Postat av: Eddie

att skandalinformation som denna lyckats läcka ut är faktist Sebastians förtjänst. Men eftersom jag hade några extra bilder på lager var jag tvungen att även skriva några rader (sista stycket)

2008-02-23 @ 00:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0