Fyrtalstriss

Jag fick en Fyrtalstriss i damer och tior idag, skitnajs! (om ni inte vet vad det är googla ffs). Förutom att alla la sig när jag raisa 2 marker (då hade jag bara kåk). Iaf kändes lite dött här på senaste tiden så jag kände för att säga det bara. Styrelsen spelade iaf idag, utom David som va sjuk. Oliver och Eddie gick back och jag och seb plus, så det va ju najs.
Oliver larvade sig lite med målarnas tejp, så på golvet finns ett stort limspår av ett hakkors, så det kan va på sin plats för ett officiellt uttalande från IPA: Vi i International Poker Association är starkt emot hakkors i största allmänhet.
Fy för Nazister och rasister.

/Anton

Kommentarer
Postat av: Eddie

Ja usch och fy!! Det var tur att du tog Olivers tejp och gjorde ett kryss över korset. Annars vet jag inte hur det hade gått.

2008-03-16 @ 22:23:23
Postat av: David

Håller helt med! Vi är helt enade på den punkten, vill man tillhöra IPA så får man inte vara Nazist!

2008-03-16 @ 22:33:29
Postat av: Oliver

Så martin får inte komma nå mer..?

2008-03-16 @ 23:45:10
Postat av: Anton

bara om han tar bort snaggen och svär vid scoutkoden att han inte har nåt emot judar.

2008-03-17 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0