Resultat!

Nu är äntligen tävlingen avslutats och vi har fått en vinnare!! Att uppmärksamheten kring den här tävlingen har varit stor tyder antalet röster på. Min mailinkorg har under de senaste dagarna blivit helt belamrad av mail med röster, och alla är de eniga. Visst tog det tid att läsa alla, men det var det värt. För det fick mig att inse att även jag kan göra fel, och när man har gjort fel måste man göra rätt för sig. Min favorit till vinsten var som ni alla vet Anton men enligt er röstare så är det en annan som är den värdiga vinnaren.

Inte mindre än 588 mail fick jag det till när jag sist räknade. Anonymiteten är något vi på IPA får acceptera i sådana här sammanhang men avsändarnas snarlika mailadresser (fan1@..., fan2@...., fan3@.... osv) tyder på att alla tillhör någon fanclub av något slag, så mycket kan jag säga.

Nu undrar ni säkert vem alla dessa fans röstade på. Som ni vet hade jag ju utsett David och Anton till finalister och satt Anton som min egna favorit, men oj oj oj så fel jag hade. Den person ni ville skulle vinna var Sebastian och han vann tävlingen med 588 röster mot Antons 7 röster.

Sebastian kommer inte att tilldelas något pris. Istället för att stärka hans ego och också göra en stor skara fans glada så kommer vi istället publicera ett litet kollage med bilder på just Sebastian.

Se och njut!

image65image64image67
image68image66


Bara att gratulera åter och åter igen! En mer värdig vinnare än såhär kunde inte tävlingen fått!!
För den statistikberoende kan sägas att vinstmarginalen blev 581 röster, Anton kom 2a och David 3a.


Glöm nu inte att gratulera Sebastian! IPA är snart tillbaka med en ny tävling, vem vinner då?

//Eddie


Kommentarer
Postat av: Sebastioan

Yeeeeeeees!

F*n va ägda ni e allihoppa. Även om jag personligen tycker att anton borde ha vunnit. Men när hela min fanclub röstar så kan ni ju förstå hur det blir.

2008-03-13 @ 15:04:48
Postat av: anonym

Fuck u sebastian du var sämst

2008-03-13 @ 15:05:51
Postat av: Oliver

Vafalls?!

2008-03-13 @ 19:59:44
Postat av: David

Hur kunde detta hända? Personligen tkr jag att sebs bild var sämst, var va humorn, var va gnistan???

2008-03-13 @ 23:51:07
Postat av: nr1# hater! >:(

Sorgligaste jag sett, totalt förjävligt, helt smaklöst och genomruttet. Katastrof. jag är mållös av förakt!
jag hoppas innerligt att människan vet att han inte förtjänade det.
(fast vi gillar dig ändå basse)

2008-03-14 @ 00:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0