Söndag..

Slutet på veckan.. vad gör man? Man tar det kanske lugnt, varvar ner, går i säng tidigt för att klara morgondagen. Andra kanske stressar upp sig.. tänker på vad de borde gjort, vad de inte hunnit och vad de måste ta igen kommande veckan..

Eddie kanske sitter med pokerboken, drömmande om en bekymmerlös framtid full av lyx. Sebastian kanske just i detta nu somnar till Beethoven för att sjunka in en sömn så vacker, så full av scouter, så fullständig.

David, å andra sidan, kanske har kollat på klockan och tänkt: "Nåra avsnitt sopranos hinner man väl med innan bedtime." och slukats upp av spänningen.

Anton.. har redan varvat ner.. Det är min gissning. En sista kvällsceremoni vore kanske att slänga på Miles Davis dvdn, för att ytterligare stärka sitt musikgeni.


Vad gör jag själv? Kanske ni frågar er.. Jag sitter filosoferande och betraktar andra, min omgivning, mig själv, ur olika perspektiv och tänker.. Vad olika vi är..

//Oliver


Kommentarer
Postat av: Anton

jag utövar stående ovation till ovanstående inlägg. Enligt min mening det bästa som publicerats på denna magnifika sida!

2008-03-09 @ 22:59:20
Postat av: David

Kan bara hålla me föregående talare, mycket filosofiskt

2008-03-09 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0